menu
close
Home keyboard_double_arrow_right Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Alle veelgestelde vragen op een rij

Allemaal Aafje voordeelpas

Hoe ziet mijn Allemaal Aafje voordeelpas eruit?

U ontvangt de voordeelpas digitaal. Hierop staat het logo van Aafje en uw lidmaatschapsnummer vermeld. Onze leden die niet digitaal vaardig zijn, ontvangen hun lidmaatschapsnummer per post.

Hoe ontvang ik mijn digitale voordeelpas?

U ontvangt na aanmelding een e-mail. Hierin staat een link waarmee u de voordeelpas kunt downloaden in uw Wallet op uw smartphone. Op een Iphone is deze Wallet al standaard beschikbaar. Heeft u een Android? Dan moet u de Wallet zelf nog downloaden in de playstore.
Meer informatie over de Wallet en hoe u deze kunt downloaden leest u op deze website.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

U kunt uw gegevens laten wijzigen door te bellen naar telefoonnummer 010 264 6056 of door te mailen naar ledenservice@allemaalaafje.nl

Kan ik zonder een lidmaatschap gebruik maken van het aanbod van Allemaal Aafje?

Ja, u kunt zonder lid te zijn gebruik maken van ons aanbod. Echter zijn de voordelen wel exclusief voor onze leden.

Wat zijn uw voordelen van de voordeelpas?

In ons aanbod zijn diverse kortingen, aanbiedingen en voordelen opgenomen.
Klik hier voor het overzicht pagina.

Hoe kan ik lid worden van Allemaal Aafje?

U kunt zelf een lidmaatschap afsluiten via het lid worden formulier.

Wat kost de Allemaal Aafjepas?

U betaalt € 21,50 per jaar per huishouden.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Het lidmaatschap kan schriftelijk, telefonisch of per mail worden opgezegd. Zonder opzegging wordt het lidmaatschap automatisch verlengd.
Adres: Aalborg 12, 2993LP Barendrecht
E-mail: ledenservice@allemaalaafje.nl
Telefoon: 010 264 6056

Hoe lang is mijn Allemaal Aafjepas geldig?

Uw pas is onbeperkt geldig. Het lidmaatschapstarief betaalt u wel jaarlijks. Middels een machtiging geeft u goedkeuring aan Allemaal Aafje om het lidmaatschapsgeld eenmaal per jaar af te schrijven. Het lidmaatschapsgeld vindt plaats middels een automatische incasso.

Hoe verloopt de betaling tussen lid en dienstverlener?

De betaling voor de geleverde diensten vindt rechtstreeks plaats tussen dienstverlener en lid. Allemaal Aafje zit hier niet tussen.

Wie kan ik benaderen als ik een andere vraag heb?

U kunt bellen met telefoonnummer 010 264 6056 of mailen naar ledenservice@allemaalaafje.nl

Allemaal Aafje Ontmoeten

Hoe maak ik een boeking voor een uitstapje?

U kunt zelf een uitstapje naar keuze boeken en meteen betalen via het aanbod op de website. U ontvangt dan meteen een boekingsbevestiging op de mail.

Wat is mijn voordeel als lid van Allemaal Aafje?

Leden ontvangen altijd 10% korting op de dagtochten. Na 6 dagtochten heeft u uw lidmaatschap er al uit.

Waar kan ik zien hoelaat en waar de bus vertrekt?

In uw boekingsbevestiging die u per mail of per post heeft ontvangen staat de vertrektijd en plaats.

Kan ik mijn rollator of rolstoel meenemen tijden de dagtocht?

Uw rollator kan altijd mee. Deze zetten wij onderin het ruim van de touringcar. Voor de nog zelfstandige, maar minder valide rolstoelgebonden deelnemers hebben wij rolstoeltoegankelijke dagtochten opgenomen in het programma. Wij halen u dan thuis op en brengen u weer veilig terug.

Hoe kan ik mijn geboekte dagtocht annuleren?

Annuleren van een geboekte dagtocht kan telefonisch via 088 648 1600 of per e-mail via allemaal@aafje.nl. Wij hanteren annuleringsvoorwaarden. Tot 7 dagen voor vertrek kunt u kosteloos annuleren. Vanaf 1 week voor vertrek brengen wij 50% in rekening. Bij annulering op de dag zelf of niet verschijnen brengen wij 100% in rekening. Bij annulering door Allemaal Aafje ontvangt u het volledige bedrag terug.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

De reissom dient voorafgaand aan de dagtocht betaald te worden. Dit kan via iDeal of overboeking.

Staat u vraag hier niet bij?

Meer informatie vindt u in onze Algemene Voorwaarden. U mag natuurlijk ook contact met ons opnemen via 088 648 1600 of via allemaal@aafje.nl

Wilt u deze pagina delen met anderen?

Veelgestelde vragen

We begrijpen dat u mogelijk vragen heeft over ons aanbod. Daarom hebben we een lijst met veelgestelde vragen samengesteld om u te helpen. Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen.